nog eentje uit Parijs, no added sugar


Ik wil jullie nog een merk delen dat ik opmerkte in Parijs.
No Added sugar

Ik kende het niet en liep de stand bijna voorbij, 
maar mijn oog werd getrokken naar de leuke kousen en prints voor volgende winter.

Ik kreeg deze leuke foto's door gemaild van de zomercollectie.
Eerlijk?
Dit is echt 100% mijn goesting.
De sobere lijnen, mooie stoffen, 
de pasvorm, 
en de fotoshoot.

Love it.
































Helaas ook nog geen verkooppunten in België,
wel een webshop.



En voor de duidelijkheid:
dit is een louter informatief bericht, geen sponsoring :-)





Reacties

  1. awel ik vind het super, ik heb nieuw merken leren kennen, door jouw en ze zijn alleen mijn smaak, en trek je niets aan wat anderen, zeggen, je doet het super, en ik lees altijd je blog, ik schrijf, er soms niets op, ook al zijn het heeeeeeeeeeeeeeel mooie dingen die je maakt, ik heb weinig, tijd maar voor jouw maak ik enkel avond tijd voor je blog, en je leuk dingen, jij bent mijn inspiratie, nog veel plezier met je blog ik uit naar meer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Subtiel, geraffineerd, zachte en frisse kleuren. Mooi merk! Fijn dat je er niet voorbij gelopen bent :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig mooi, was deze al helemaal vergeten... Zo'n leuke dingen op hun website...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ge hebt gelijk, snoepjes zijn het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, ik ga snel eens naar hun site kijken. Mercie alweer voor de inspiratie! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lap, nog een stuk of 5 extra projecten in m'n hoofd...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat is een mooi merkje! en hoe schattig zijn die baby's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar zitten zeker en vast inspirerende elementen tussen....merci voor het delen!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi, ik merk hoe meer ik naai en hoe mer kinderkleding ik daardoor zie, hoe meer ik naar sobere stoffen verlang. Mijn kast ligt echter nog vol drukke tricot dus eerst moet dat op ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!