Een stukje van mij, een stukje van Barbara Decré en een stukje Exprezzit


Het verhaal van de "stukjes van elk" krijgt een vervolg.

Het begon met het idee om een foto op stof te laten printen.
Een grote foto op groot formaat.

Ik zocht in eigen archieven hopeloos naar een knappe natuurfoto, maar belde aan bij Barbara Decré.
En zij had wel wat bruikbaars voor handen.

Het was toen nog winter en ik koos prachtige landschappen om te laten printen.
Tineke van Exprezzit begreep wat ik graag wou en leverde de stof.
Ik koos voor een soepel vallend katoen en was onder de indruk van de kwaliteit van de print. 
Elk klein detail van de foto stond ook op de stof.

Ik maakte er eerst een jurk voor Mona mee.
En dan eentje voor de dochter van Barbara, Elle.
De postbode bracht de jurk aan huis en even later vond ik deze parels van foto's in mijn mailbox.

















Je kan nog tot morgen in de vroege vooravond meedoen met de weggeef van Bambiblauw.
Morgenavond heb ik een nieuwe knaller voor jullie klaar!





Reacties

  1. *Zucht* Ik wil ook zo een jurk! of rok, of blouse..... zo ontzettend fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zet mij in de zuchtende rij. En wat een geweldige prachtige styling! Zo'n schoon foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie jurk EN wat een topmodelletje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! Ik ben jaloers, ik wil ook zo'n jurkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen ambities om een stoffenlijn te starten? ... Misschien na boek nr 2 ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier nog een zuchter. Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi! ik kan me alleen aansluiten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtresultaat en die foto's, wauw!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de jurk is wondermooi en de fotografe van dienst heeft prachtig werk geleverd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat kan je daar nu op zeggen? niet te beschrijven mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Volgens mij is alles al gezegd! Wat een plaatje om te zien en te dragen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Heb er geen woorden voor

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 professionals samen, dat kan alleen maar een prachtig geheel vormen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi... Grote fan van "eigen" foto's op stof, maar heb zelf de stap nog niet gezet.
    Prachtige jurk e prachtige foto's. Alweer ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi jurkje! Leuk met dat contrasterende oranje bandje. En wat een toeval. Ik bestelde ook besneeuwde bomen bij Exprezzit en maakte er een jongenstrui mee: http://www.vera-luna.blogspot.nl/2014/02/snow-in-spring.html.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi jurkje heb je gemaakt en die stof is prachtig. Leuk met dat contrast erbij van dat oranje strikceintuurtje helemaal af!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh it's gorgeous!! I'd love to make something with fabric like this.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel voor jouw reactie!